De Nieuwe Vorst
Over onsVideoLocatieReviews

Verborgen in een historische villa is Tilburg een bijzonder theater rijker. De Nieuwe Vorst. In een intieme en warme sfeer zit je tijdens de show dicht op de huid van acteurs, het ensemble of dansers. Na de voorstelling is de kans groot dat ze naast je aan een tafeltje zitten.

Missie

De Nieuwe Vorst gelooft dat cultuur verrijkt, verbindt en bijdraagt aan een mooiere stad en een mooiere wereld. Daarom biedt dit theater een inspirerende, creatieve plek.  Hierbij is ruimte voor ontmoeting en uitwisseling. Het team van deze unieke locatie gaat graag buiten de gebaande paden. Omdat dan de mooiste, meest onverwachte en verrassende dingen kunnen ontstaan. In de intieme setting van het historische pand in het centrum van Tilburg wordt je uitgedaagd je te laten inspireren om jouw wereld te vergroten.

Zaalverhuur

Theater De Nieuwe Vorst is een bruisende plek in hartje Tilburg. In de prachtige monumentale villa zijn verschillende soorten ruimtes te huur, die allemaal de mogelijkheid bieden je activiteit te laten plaatsvinden in een inspirerende, creatieve omgeving. Het huren van een ruimte in De Nieuwe Vorst biedt daarom meer dan alleen de ruimte. Van technische ondersteuning tot uitgebreide catering, wij adviseren je graag bij de organisatie van je bijeenkomst of evenement.

Mogelijkheden

De Nieuwe Vorst biedt ruimte voor borrels, voorstellingen, lezingen, debatten, presentaties, workshops, trainingen, repetities, vergaderingen etc. Daarnaast is De Nieuwe Vorst een officiële trouwlocatie en is het dus mogelijk je bruiloft bij ons te vieren. Voor elk evenement biedt onze horeca op maat gemaakte arrangementen. Ook kunnen we technische ondersteuning verlenen en de kaartverkoop regelen.